Mokymasis ir įtrauktis naudojant skaitmenines kasdienines veiklas

2024-1-SI01-KA220-ADU-000243489

Apie projektą

LIDDA (Mokymasis ir įtrauktis naudojant skaitmenines kasdienines veiklas) - tai „Erasmus+“ projektas, kuriuo siekiama suteikti daugiau galimybių suaugusiesiems su intelekto sutrikimais tobulinant jų skaitmeninius įgūdžius kasdieniame gyvenime. Naudojant specialiai pritaikytus mikromokymosi modulius ir MAIK pedagogams, projektas skatina įtrauktį, savarankiškumą ir saugų dalyvavimą internetinėje erdvėje. LIDDA vienija partnerius iš Slovėnijos, Lietuvos ir Italijos, kad sukurtų prieinamas skaitmeninio mokymosi priemones, kurios e. paslaugas ir internetą padaro patogesnius ir saugesnius visiems

Projekto rezultatai

1️⃣ 🌐 MAIK (masiniai atviri internetiniai kursai) platforma, skirta pedagogams savarankiškai mokytis kurti skaitmeninį ugdymo turinį žmonėms su intelekto negalia.

2️⃣ 📚 Mikromokymosi moduliai žmonėms su intelekto negalia, apimantys įvairias e. paslaugas ir interneto pavojus.

3️⃣ 📖 Rekomendacijos dėl metodikos integravimo į sutrikusio intelekto žmonių ugdymo sistemas, skirtos politikos formuotojams, švietimo organizacijoms ir specialistams.

Projekto partneriai

Projektas LIDDA vienija stiprią tarptautinę organizacijų, siekiančių įtraukties, skaitmeninio švietimo ir mokymosi visą gyvenimą, partnerystę. Kiekvienas partneris prisideda unikalia patirtimi - nuo prieinamo švietimo ir lengvai skaitomos komunikacijos iki skaitmeninių mokymo priemonių ir bendruomenės pasiekiamumo - taip užtikrindamas projekto sėkmę ir poveikį visoje Europoje.

🤝 Koordinatorius

🔹 Trebnės švietimo ir kultūros centras (Slovėnija) - Koordinatorius

  • Viešasis suaugusiųjų švietimo centras, turintis didelę patirtį įtraukiojo švietimo ir mokymosi visą gyvenimą srityse.

  • Koordinuoja visą projektą, prižiūri jo kokybę ir įgyvendinimą

  • Turi patirties intelekto negalią turinčių suaugusiųjų mokymo ir skaitmeninio raštingumo programų srityje

  • Vadovauja projekto valdymo darbui ir per asocijuotus partnerius remia MOOC testavimą

🌍 Partneris

🔹 VšĮ NEKSER (Lietuva)Vienas iš MOOC ir techninės plėtros vadovų

  • E. mokymosi, mikromokymosi ir skaitmeninės platformos kūrimo ekspertai

  • Kartu kuria ir įgyvendina MAIK techninę pusę (vaizdo įrašų kūrimas, platformos)

  • Organizuoja dėstytojų mokymus vietoje Lietuvoje ir padeda atlikti vertinimą

  • Suteikia stiprią techninę patirtį kuriant prieinamas, interaktyvias skaitmenines priemones

🔹 Centro Socio Educativo UNIAMOCI (Italy)Bandomasis testavimas ir įtraukties skatinimas

  • Teikia gyvenamosios vietos ir kasdienes paslaugas asmenims su ID Italijoje

  • Vadovauja bandomiesiems švietimo modulių bandymams su asmenimis, turinčiais ID, Italijos aplinkoje.

  • Perteikia praktinę skaitmeninio pasakojimo seminarų ir įtraukiojo švietimo patirtį.

  • Remia sklaidą ir politikos propagavimą nacionaliniu ir ES lygmenimis.

🌍 Partneris

🔹 Lietuvos sutrikusio intelekto zmoniu globos bendrija (Lietuva)– Testavimo su žmonėmis su negalia vadovas

  • Nacionalinė asociacija, remianti žmonių su ID teises ir savarankiškumą

  • Suteikia tiesioginę prieigą prie galutinių vartotojų ir ekspertų iš dienos centrų ir šeimų tinklų

  • Koordinuoja mikromokymo modulių bandomąjį testavimą su asmenimis, turinčiais ID, Lietuvoje

  • Remia turinio prieinamumą, grįžtamojo ryšio rinkimą ir nacionalinę sklaidą

🌍 Partneris
🌍 Partneris

🔹 Bendrojo, funkcinio ir kultūrinio raštingumo centras (Slovėnija)– MAIK kūrimo bendraautorė

  • Nacionalinis lengvai skaitomo bendravimo ir prieinamo švietimo pradininkas

  • Turi daug patirties mokant specialistus ir kuriant įtraukų turinį

  • Bendradarbiauja kuriant pedagoginę metodiką pedagogams

  • Vadovauja įtraukties aspektų, prieinamumo ir mokymosi priemonių patvirtinimo žmonėms su judėjimo negalia klausimams

Išteklių centras

Sveiki atvykę į LIDDA išteklių centrą, kuriame rasite visą projekto metu parengtą medžiagą! Visi ištekliai yra nemokami, atviros prieigos ir paruošti naudoti mokytojams, švietėjams ir suinteresuotosioms šalims. Sekite naujienas, nes nuolat papildome skiltį nauja medžiaga, skirta neįgaliųjų mokymui ir mokymuisi gerinti!

Politikos rekomendacijos

Praktinių gairių rinkinys, parengtas siekiant remti prieinamo mikromokymosi ir skaitmeninio mokymo įtraukimą į suaugusiųjų švietimo sistemas, skirtas daryti įtaką politikai ir skatinti skaitmeninę įtrauktį visoje Europoje.

MAIK

Internetinis kursas pedagogams, kuriame pateikiamos pedagoginės ir techninės rekomendacijos, kaip kurti įtraukius skaitmeninius mikromokymosi modulius žmonėms su intelekto negalia.